سندروم پیش از قاعدگی

سندروم پیش از قاعدگی یا PMS با افزایش استفاده از خوراکی های دارای ویتامین D کاهش دهید.
روزهای قاعدگی را با شیر، پنیر و کلم بروکلی بگذرانید.

محققان اعتقاد دارند افرادی که در رژیم غذایی خود به مقدار کافی از غذاهای حاوی ویتامین D و کلسیم مانند شیر و پنیر و سایر لبنیات و همچنین جوانه ها و کلم بروکلی استفاده می کنند،
دچار کمترین میزان علایم سندروم قبل از قاعدگی می شوند.

از نظر این محققان، دلیل کاهش علایم سندروم پیش از قاعدگی توسط مواد مزبور،
افزایش سطح هورمون های زنانه مثل استروژن و در عین حال کاهش پروژسترون است.
کسانی که دریافت روزانه کلسیم و ویتامین D آنها در حد ایده آل و یا بالاتر از حد طبیعی است،
کمتر از سایرین دچار علایم پیش از قاعدگی می شوند.

سندروم پیش از قاعدگی

قاعدگی یکی از حالت های زنانه ای است که تمامی زنان به صورت مستقیم با آن درگیر هستند
در این میان دختران جوانی که در ابتدای دوران قاعدگی قرار دارند
معمولا نمی توانند مشکلات ناشی از این حالت را با سایرین در میان بگذارند
چون یکی از خصوصی ترین مسائل آن ها به شمار می رود.

سندروم قبل از ایجاد حالت پریود برای برخی از بانوان دردسر ساز است
و کسانی که با این مشکل مواجه می شوند اکثرا دچار آشفتگی روحی می شوند.
برای رهایی از این حالت می توانید به راحتی با رعایت نکات بالا از ابتلا به این اختلال پیشگیری کنید.

دختران جوان و بانوان به این نکته دقت کنند که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است
مخصوصا درباره موضوع محرمانه و مهم که البته محرمانه بودن آن بیشتر ازجنس خجالتی است تا احساس گناه .
بهتر است قبل از اینکه دچار مشکلات و بیماری هایی از این قبیل شویم
با کمی مراعات و دلسوزی برای خود از ایجاد آن ها جلوگیری کنیم.
بانوی محترم و دختر خوب کمی هم با خودت مهربان باش
بیشتر از گذشته در حق خودت مهربانی کن.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.