آموزش قلاب بافی

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
‎$۷۹٬۰۰۰٫۰۰

آموزش قلاب بافی

آموزش قلاب بافی بانوانه برای افراد مبتدی و همه کسانی که می خواهند از ابتدای قلاب بافی به صورت تصویری و جذاب شروع کنند، آماده شده است.
در این دوره آموزش بافتنی نحوه اصولی قلاب و کاموا گرفتن در دست، بافت های پایه کوتاه و نیم دوبل و دوبل و سوبل و… تا انواع بافت های تزیینی همچون بافت فن و بافت شل و بافت ذرتی و اصول اولیه و اصلی گردبافی را یاد میگیریم.

آموزش تصویری قلاب بافی بانوانه

کسب و کار شما + یک روح لطیف و خلاق! از این دوره آموزشی میتوانید به عنوان یک آموزش خوب برای بافت انواع صنایع دستی و محصولات مختلف بافتنی استفاده کنید، آموزش تصویری قلاب بافی می تواند زندگی روحی و همچنین اقتصادی شما را متحول کند، اگر همین حالا یادگیری رو شروع کنید …

اگر میخواهید یک کسب درآمد اینترنتی یا خانگی با قلاب بافی اعم از بافت کیف، بافت عروسک، پادری و ماندالا و انواع موتیف ها و دستگیره ها و بافت روتختی و کوسن و انواع بافتنی های دیگر را شروع کنید، یادگیری این دوره، ضروری و بهترین انتخاب برای شماست.

پس از خرید و عضویت در دوره، دسترسی همیشگی به درس های دوره خواهید داشت …

جزئیات دوره آموزشی

۲۳ جلسه کـامـل و

دقیق با جزئیات در

۸۰ دقـیقه (فیـلم)

این دوره ویدئویی بوده و تمام دروس با ویدئو به شما آموزش داده خواهد شد. کیفیت ویدئو ها بالا بوده و سیستم به صورت خودکار بر اساس سرعت اینترنت شما، آموزش ها را برای شما پخش خواهد کرد.

پشتیبانی دوره همراه شماست ...

پشتیبانی دوره قلاب بافی

در اولین درس دوره، لینک اختصاصی گروه پشتیبانی ایتا و تلگرام برای شما فعال شده و میتوانید به سادگی سوالات خود را در ایتا و تلگرام در گروه پشتیبانی ارسال نمایید.

اگر هنوز شروع نکرده اید ...

هزینه اصـلی دوره: ۱۱۰ هزارتومان
تخفیـف ویژه شما: ۷۹ هزار تومان

ممکن است شما دوست داشته باشید

در قسمت پشتیبانی منتظر نظرات شما هستیم.