آموزش نمد دوزی پیشرفته

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
‎$۸۷٬۰۰۰٫۰۰ هر ۹ ماه
شروع کنید

آموزش نمد دوزی پیشرفته

آموزش نمد دوزی پیشرفته و دوخت عروسک نمدی که شامل دوخت کفش برای عروسک و یا کاشت مو و دوخت انواع لباس های زیبا برای عروسک نمدی، چه عروسک های آویزی و چه عروسک های دیواری را یاد می گیریم.

سپس اصول اولیه، طرح ها و ایده های انواع گل های زیبای نمدی که کاربردهای زیادی از قبیل گل سر و گل سینه و انواع شاخه گل و دسته گل های تزیینی نمدی دارد را آموزش میبینیم.

آموزش تصویری نمد پیشرفته

با استفاده از این دوره آموزشی و همچنین آموزش نمد دوزی مبتدی یک کسب درآمد اینترنتی عالی برای برای خود بسازید، شما میتوانید محصولات نمدی مختلف بسازید و در فروشگاه یا کانال فروشگاهی اینترنتی خود بفروش برسانید. آموزش تصویری نمد دوزی پیشرفته شامل آموزش نکات ریز و جزئیات این هنر زیباست، صمیمانه پیشنهاد می کنیم از این دوره زیبا برای شکل گیری ایده های جدید و یادگیری نکات کاربردی استفاده کنید.

پس از خرید و عضویت در دوره، دسترسی همیشگی به درس های دوره خواهید داشت …

جزئیات دوره آموزشی

۷ درس کـامـل و

دقیق با جزئیات در

۱۱۵ دقیقه (فیلم)

این دوره ویدئویی بوده و تمام دروس با ویدئو به شما آموزش داده خواهد شد. کیفیت ویدئو ها بالا بوده و سیستم به صورت خودکار بر اساس سرعت اینترنت شما، آموزش ها را برای شما پخش خواهد کرد.

پشتیبانی دوره همراه شماست ...

پشتیبانی دوره نمد دوزی پیشرفته

در اولین درس دوره، لینک اختصاصی گروه پشتیبانی ایتا و تلگرام برای شما فعال شده و میتوانید به سادگی سوالات خود را در ایتا و تلگرام در گروه پشتیبانی ارسال نمایید.

اگر هنوز شروع نکرده اید ...

هزینه اصـلی دوره: ۱۱۵ هزارتومان
تخفیـف ویژه شما: ۸۷ هزار تومان

ممکن است شما دوست داشته باشید

در قسمت پشتیبانی منتظر نظرات شما هستیم.