آموزش نمد دوزی مبتدی

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
‎$۹۷٬۰۰۰٫۰۰

آموزش نمد دوزی مبتدی

دوره آموزش نمد دوزی مبتدی یک دوره بسیار عالیست که کاربردهای زیادی دارد و اگر شما به تمام نکات گفته شده دقت کنید در انتهای دوره به راحتی می توانید محصولات و کارهای نمدی شیک و تمیزی بسازید.
از این هنر زیبا یعنی نمد دوزی هم میتوانید به عنوان یک شغل برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید و هم این امکان وجود دارد که برای عزیزانتان هدیه های زیبایی که هنر دست خودتان هست، بسازید.

امروزه همه ابزارهای این هنر زیبا در خرازی ها هست، همچنین می توانید به سادگی خرید لوازم نمد دوزی را به صورت آنلاین از بانوانه انجام دهید.

در این دوره از ابتدای کار نمد دوزی یعنی انتخاب نمد و نخ مناسب نمد دوزی تا آموزش کوک های مناسب نمد دوزی و تکه دوزی های نمدی، اصول دوخت انواع محصولات نمدی مثل کیف و جامدادی نمدی به طور مختصر، دوخت انواع مگنت های نمدی و آویز و جاکلیدی نمدی، دوخت حلقه های نمدی و همچنین دوخت حروف انگلیسی نمدی آموزش داده می شود.

آموزش تصویری نمد دوزی بانوانه

هنر نمد و نمد دوزی برای شروع کسب درآمد اینترنتی یکی از بهترین گزینه ها برای شماست، محصولات مختلفی که میتوانید با این هنر جذاب بسازید و بفروشید،آموزش این دوره جذاب برای علاقه مندان به هنر نمد دوزی از ضروریات بودشروع حضور شما در این هنر زیبا و کاربردیست.

پس از خرید و عضویت در دوره، دسترسی همیشگی به درس های دوره خواهید داشت …

جزئیات دوره آموزشی

۹ درس کـامـل و

دقیق با جزئیات در

۲۲۰ دقیقه (فیلم)

این دوره ویدئویی بوده و تمام دروس با ویدئو به شما آموزش داده خواهد شد. کیفیت ویدئو ها بالا بوده و سیستم به صورت خودکار بر اساس سرعت اینترنت شما، آموزش ها را برای شما پخش خواهد کرد.

پشتیبانی دوره همراه شماست ...

پشتیبانی نمد دوزی مبتدی

در اولین درس دوره، لینک اختصاصی گروه پشتیبانی ایتا و تلگرام برای شما فعال شده و میتوانید به سادگی سوالات خود را در ایتا و تلگرام در گروه پشتیبانی ارسال نمایید.

اگر هنوز شروع نکرده اید ...

هزینه اصـلی دوره: ۱۳۰ هزارتومان
تخفیـف ویژه شما: ۹۷ هزار تومان

ممکن است شما دوست داشته باشید

در قسمت پشتیبانی منتظر نظرات شما هستیم.