مهارت های تخصصی رابطه زناشویی (ویژه و خاص)

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
۱۹۶ هزار تومان
شروع کنید

رابطه زناشویی خاص خود را تجربه کنید …

لذت و عشق در رابطه زناشویی خود را، شما می سازید … با یادگیری نکات مهم و خاص رابطه جنسی

دوره مهارت های تخصصی رابطه زناشویی (مهارت های ویژه و خاص) به شما کمک می کند تا نکات متفاوتی را از زندگی زناشویی دانسته و کیفیت و لذت رابطه خود را چندین برابر افزایش دهید …

همان طور که برای آموزش آشپزی، خانه داری، فرزند پروری و … زمان می گذارید، برای آموزختن و بالا بردن سطح اطلاعات خود نسبت به رابطه زناشویی نیز باید زمان صرف کنید و اطلاعات حرفه ای و کافی را یاد بگیرید و عمل کنید.

نکات دقیقی که باید بدانید و عمل کنید تا بتوانید رابطه ای کامل و جامع با همه جزئیات برای خود و همسرتان بسازید، عشق و محبت را در بین خود بسیار زیاد کنید و از این توجه و مهربانی لذت ببرید.

آموزش رابطه زناشویی خاص شما

شما با این آموزش میتوانید عشق خود را در دل همسرتان نهادینه کنید و او را در فضای متفاوتی قرار دهید تا همیشه این حس لذت و نگاه های عاشقانه در بین شما ماندگار و زیبا بماند …

رابطه زناشویی در واقع یک هنر است، هنری برای شما به عنوان یک زن کامل که ارتباطی عاشقانه و پر از محبت برای همسرتان بسازید حتی در دوران عادت!

یکی از مشکلات بانوان این است که گاهی در ایام عادت ماهیانه هستند و یا به هر دلیلی میل و آمادگی لازم برای برقراری رابطه ندارند.
جالب است بدانید چهار روش جذاب جنسی برای ارضاء توسط شما وجود دارد که به راحتی می توانید جایگزین رابطه زناشویی عمومی خود کنید.

چند حالت مختلف (پوزیشن) برای رابطه ای شیرین و لذت بخش می دانید؟ تجربه کردن حالت های حلال و زیبای متفاوت ارتباط جنسی ، لذت و آرامشی متفاوت را برای شما به دنبال دارد … شما در آموزش رابطه زناشویی خاص، ۲۷ پوزیشن (حالت جنسی) متفاوت با دوره آموزش رابطه زناشویی اولیه را به صورت شرعی و اخلاقی خواهید دید.

زندگی زناشویی کامل، عاشقانه و پر از لذت در دوره مهارت های تخصصی رابطه زناشویی (ویژه و خاص)

پس از خرید و عضویت در دوره، دسترسی همیشگی به درس های دوره خواهید داشت …

جزئیات دوره

۵۰ درس کـامـل و

دقیق با جزئیــات

(متــن و تصـویر)

این دوره به صورت متنی همراه با تصاویر بوده و تمام دروس با جزئیات (کامل و شفاف) به شما آموزش داده خواهد شد.

اگر هنوز شروع نکرده اید ...

هزینه اصـلی دوره: ۲۰۰ هزارتومان
تخفیـف ویژه شما: ۱۶۹ هزار تومان

محتوای دوره

ممکن است شما دوست داشته باشید

در قسمت پشتیبانی منتظر نظرات شما هستیم.