آموزش ملیله کاغذی

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
‎$۱۲۲٬۰۰۰٫۰۰

آموزش ملیله کاغذی

کوییلینگ یا هنر ملیله کاغذی، دنیاییست از کاغذهای رنگی که مثل مفتول های نازک نقره و طلا در کنار هم قرار میگیرند؛ تا یکی از خلاقانه ترین هنرها را خلق کنند. این هنر فوق العاده برای آرامش روح و مجالی برای تفکر مفید بوده و برای هر رده سنی میتواند مناسب باشد.
گاهی اوقات قصد داریم یک کار هنری رو شروع کنیم ولی بخاطر اینکه ابزارش رو نداریم هیچ وقت شروعش نمی کنیم و یا بخاطر هزینه سنگین تهیه ابزار، از انجام اون کار هنری صرف نظر میکنیم. در اولین درس این دوره به آموزش ساخت ابزار ملیله کاغذی میپردازیم.
سپس آموزش انواع طرح ها و ایده گل های ملیله کاغذی، انواع قاب و انواع کارت پستال را داریم. همچنین طراحی و ساخت قاب خام برای کار کوییلینگ را در این دوره تصویری آموزش میبینیم.

چند آموزش ابتدای این دوره آموزشی ساده تر و متناسب با رده سنی کودکان طراحی شده که براحتی با این هنر آشنایی پیدا کنند.

آموزش تصویری ملیله کاغذی بانوانه بیش از ۳۵ ویدئو طرح های جذابی را برای شما ارائه میکند که از ایده های این هنر میتوان به زیورآلات، کارت پستال، قاب های تزیینی، نشانک کتاب و تزیین بر روی بسیاری از کاردستی ها و لوازم دیگر اشاره کرد.

آموزش تصویری ملیله کاغذی در بانوانه

اگر قصد شروع کسب درآمد اینترنتی خود را دارید و میخواهید از این هنر خاص کسب درآمد عالی داشته باشید یا میخواهید کادویی که به عزیزانتان میدهید، هنر دست خودتان و از نظر اقتصادی به نفعتان باشد، ورود به آموزش تصویری ملیله کاغذی لازم و بهترین اتفاق برای شروع کار شماست.

پس از خرید و عضویت در دوره، دسترسی همیشگی به درس های دوره خواهید داشت …

جزئیات دوره آموزشی

۲۹ درس کـامـل و

دقیق با جزئیات در

۲۳۰ دقیقه (فیلم)

این دوره ویدئویی بوده و تمام دروس با ویدئو به شما آموزش داده خواهد شد. کیفیت ویدئو ها بالا بوده و سیستم به صورت خودکار بر اساس سرعت اینترنت شما، آموزش ها را برای شما پخش خواهد کرد.

پشتیبانی دوره همراه شماست ...

در اولین درس دوره، لینک اختصاصی گروه پشتیبانی ایتا و تلگرام برای شما فعال شده و میتوانید به سادگی سوالات خود را در ایتا و تلگرام در گروه پشتیبانی ارسال نمایید.

اگر هنوز شروع نکرده اید ...

هزینه اصـلی دوره: ۱۸۰ هزارتومان
تخفیـف ویژه شما: ۱۲۲ هزار تومان

محتوای دوره

ممکن است شما دوست داشته باشید

در قسمت پشتیبانی منتظر نظرات شما هستیم.