مهارت های تخصصی رابطه زناشویی (اولیه و مهم)

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
۱۲۹۰۰۰ تومان
شروع کنید

مهارت های تخصصی رابطه زناشویی (اولیه و مهم)

رابطه زناشویی یا رابطه جنسی یکی از خوبی های خدا در حق انسان است به شرطی که نکات و جزئیات مهمش رو به صورت دقیق یاد بگیریم و عمل کنیم.

بخاطر خاص بودن این رابطه کمتر صحبت آن در بین خانواده ها و … میشود و این یعنی خیلی از اوقات نکات و روش های خاص این رابطه را نمیدانیم که به آنها عمل کنیم، در نتیجه سری بین خانواده ها آرام آرام آرام مشکلاتی را ایجاد می کند که بعضا غیرقابل جبران هستند.

ما به رابطه جنسی به چشم یکی از اتفاقات معمول زندگی نگاه میکنیم و این اشتباه هست! رابطه زناشویی فرصتی برای آرامش روح و جسم و دوری از مشکلات و افکار روزمره است که به کمک آنها میتواند فضایی مملو از آرامش و انرژی بریا هر دو طرف شکل بگیرد.

خیلی از سوالات درباره رابطه جنسی برای ما وجود دارد که عموما بخاطر حیا یا … بدون پیدا کردن پاسخ از کنار آنها میگذریم. سوالاتی که میتوانید در سرفصل های این دوره در پایین همین صفحه آنها را ببینید، ما جواب آنها را به صورت کامل به شما خواهیم داد و با رعایت نکات گفته شده، لذت ارتباط جنسی فوق العاده را در زندگی خود بچشید …

آموزش رابطه جنسی به شما کمک میکند تا یک رابطه فوق العاده جذاب را برای خود و همسرتان بسازید، او را بیشتر و بیشتر عاشق و شیفته خود کنید و کمک کنید تا فضایی پر از عشق و آرامش را برای زندگی خود بسازید.

آموزش رابطه زناشویی بانوانه

در این آموزش، ۹ پوزیشن (حالت) مختلف رابطه زناشویی (به صورت شرعی و اخلاقی) به شما آموزش داده خواهد شد که میتواند تنوع بسیار زیادی در رابطه زناشویی شما ایجاد کند، این اتفاق میتواند یک انقلاب در زندگی زناشویی شما باشد، همچنین نکات مختلفی درباره مقدمات و اصول شروع رابطه زناشویی را یاد میگیرد. همچنین توصیه می کنیم پس از این آموزش مهارت های تخصصی رابطه زناشویی (ویژه و خاص) را ببینید.

آموزش رابطه زناشویی بانوانه نقطه شروع زندگی پر از عشق و لذت شماست، پس همین الان شروعش کنید …

پس از خرید و عضویت در دوره، دسترسی همیشگی به درس های دوره خواهید داشت …

جزئیات دوره

۴۰ درس کـامـل و

دقیق با جزئیــات

(متــن و تصـویر)

این دوره به صورت متنی همراه با تصاویر بوده و تمام دروس با جزئیات (کامل و شفاف) به شما آموزش داده خواهد شد.

اگر هنوز شروع نکرده اید ...

هزینه اصـلی دوره: ۱۶۵ هزارتومان
تخفیـف ویژه شما: ۱۲۹ هزار تومان

محتوای دوره

ممکن است شما دوست داشته باشید

در قسمت پشتیبانی منتظر نظرات شما هستیم.