آموزش گلدوزی

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
‎$۸۹٬۰۰۰٫۰۰

آموزش گلدوزی

در دوره آموزش تصویری گلدوزی مبتدی تمام اصول اولیه و لوازم مورد نیاز برای گلدوزی جمع آوری و توضیح داده شده و سپس به آموزش انواع کوک های ساده و پیشرفته و همچنین کوک های ترکیبی پرداخته شده است.
در این دوره با طرح دار کردن پارچه های ساده نیز آشنا می شویم. همچنین اصول اولیه و تمام نکات پیاده سازی طرح بر روی پارچه و نیز چند ایده و طرح برای گلدوزی حاشیه ای را با هم یاد می گیریم. به علاوه یک بخش جذاب در گلدوزی که طراحی قاب های فانتزی هست را با هم فرا میگیریم.

کسب درآمد خانگی با گلدوزی

اگر می خواهید یک کسب و کار اینترنتی و خانگی درآمدزا و موفق را شروع کنید و یا از پیاده سازی هنر خود روی لباس و ماسک ها لذت ببرید؛ یادگیری دوره آموزش تصویری گلدوزی برای شما بسیار جذاب و مفید خواهد بود و بهترین اتفاق برای آغاز کارهای گلدوزی شماست.

پس از خرید و عضویت در دوره، دسترسی همیشگی به درس های دوره خواهید داشت …

جزئیات دوره آموزشی

۱۶ درس کـامـل و

دقیق با جزئیات در

۲۰۵ دقیقه (فیلم)

این دوره ویدئویی بوده و تمام دروس با ویدئو به شما آموزش داده خواهد شد. کیفیت ویدئو ها بالا بوده و سیستم به صورت خودکار بر اساس سرعت اینترنت شما، آموزش ها را برای شما پخش خواهد کرد.

پشتیبانی دوره همراه شماست ...

پشتیبانی دوره آموزش گلدوزی

در اولین درس دوره، لینک اختصاصی گروه پشتیبانی ایتا و تلگرام برای شما فعال شده و میتوانید به سادگی سوالات خود را در ایتا و تلگرام در گروه پشتیبانی ارسال نمایید.

اگر هنوز شروع نکرده اید ...

هزینه اصـلی دوره: ۱۲۵ هزارتومان
تخفیـف ویژه شما: ۸۹ هزار تومان

ممکن است شما دوست داشته باشید

در قسمت پشتیبانی منتظر نظرات شما هستیم.